oncontextmenu="return false"

Sista inlägget innan stockholm!:)

Hej har varit med hanna och amanda nyss men dom for hem nu för ska ju till stockholm snart;). Har varit ute och fotat med hanna idag så ni ska få bilder från det och från när jag, hanna, alva och amanda var ute och fotade i sommras;) var ju jätte länge sen jag la up bilder;)

Mina tjejer<3

Vi<3





Alla i trädet:)



Hanna<3

Idag:


Hanna innan vi gick ut<3

Lövregn älskar dig<3

Hanna<3 och några ego bilder;)



                                                                



Dig <3 Mig




Hiiihhhi hoppar du så hoppar jag<3


Höstbild<3





vi två föraltid right?<3


Puss på er!:)


Det var dom bilderna finns fler men tog bara några;)

Puss och kram skikar in på måndag om jag inte får tag i nån dator där borta;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0