oncontextmenu="return false"

Två dagar har gåt men allting är som förr:)

Hej, sorry för att jag inte skrev nåt inlägg igar men han inte.

Igår: Skolans 30års dag gratis hahah:) Hade ute aktiviteter på förmidagen jag hade tokbandy, stengolf och lekar var kul! Sen skulle vi gå och träna på gitarren som vi skulle spela i matsalen. Vi fick gå och äta tidigare än dom andra i klassen för vi skulle ju spela var tacos till mat var assssgott!!! Sen vare bara att spela var kul men ändå så pirrade det i magen hela tiden men det ska det väll göra?:). Sen vare inneaktiviteter som gälde först spelade jag spel, spelade hockeyspel med alicia och mikaela kul kul!! Sen sskulle jag ha potatis tryckning och det var också ganska kul:). Och sist men inte minst så vare hoppa twist och lång hopprep kul!!! Sen fick vi tårta i matsalen 30m lång rulltårta altså man fick inte så mycket var men hela tårtan var så lång gott förutom att jag fick jätte mycket sylt på min. Sen for jag hem slutade 14: någontin kommer inte riktigt ihåg haha:). När jag kom hem åt jag melis och gjorde läxa sen gick jag iväg till basketen med hanna och evelina. Basket träningen var kul men jobbigt att köra 48an ni som inte vet vad det är så är det att man ska springa fram och baka tilbaka fyra gånger på 48sek är inte så bra på att förklara men men. När jag kom hem åt jag och duschade sen såg jag på tv. Luleå vann mott modo med 3-1 hemma!:D Såg inte matchen men henrik sa det. Fast jag såg på texttv också hahah:).

Idag: Skola hade: idrott,matte (han inte vara med på den hade gitarr), gitarr:), engelska, loggbok och fadderbarnen. slutade 13:10:D. När jag kom hem såg jag på extrem home mekover är kul att se hur husen blir blir alltid jätte fina!:) jaja sen satte jag mig vid datan och jaa här sitter jag än:). Ikväll ska vi till några vi känner och äta blir kul! Blir nog inga fler inlägg idag.

Puss och ha en rolig, trevlig, bäst helg!:)(:<3


Kommentarer
Postat av: alicia

SV; tack;)!<3

2009-10-16 @ 15:42:02
URL: http://eenstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0