oncontextmenu="return false"

-

Hej,

jaaa jag har inte skrivit på några dagar men men man har inte alltid lust att skriva har suttit och tittat på idol ikväll lika underhålande som vanligt;). Nu sitter jag och familjen och tittar på kändis djungeln första avsnitet idag och värkar ganska kul faktist men lite äkligt Bengt Fritjhonsson stavning??? hade precis en stor rund plast boll runt huvudet som dom fylde med äkliga djur t.e.x larver, skalbaggar, ormar, nån slagst gräshoppa som var as stor och nån spindel skalbagge usccchh käns som om jag har larver på hela kroppen. Vet ni vad han sa jo att larverna bitts oj oj oj hade jag ingen anning om förut. Håller faktiskt på att göra en header men om det lyckats vet jag inte men hål tummarna;). Nä nu ska jag inte missa nånting pusss på er ha ne trevlig kväll, skriver mer immorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0