oncontextmenu="return false"

21.00

Hej, kom inte på nån rubrik så skrev bara 21.00 det var klockan när jag skrev den;). Idag var jag med evelina vi for till multiarenan på skolan och körde fotboll sen kom mamma förbi hon var ute och gick och då skulle eve hem så jag följde med mamma fast jag cykla vi var ute i en timma ungefär. När jag kom hem åt jag och sen var det basket match i arcus vi mötte gladan röd och förlora ganska stort. Vi skippar resultatet va? Men vi hade ju bara haft två träningar den här säsongen. Vi skulle ha haft en till match mott jokkmok men dom kom inte dom fegisarna haha;). Nu har jag sett på känisdjungel de var final och karl-petter vann grattis;).

Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0