oncontextmenu="return false"

En helt vanlig dag

Hej, rubrikerna börjar ta slut i mitt huvud de är därför det blir väldigt tråkiga men men snart får jag väll nya idér igen hoppas jag;). Idag på skolan har vi haft matte, svenska, so fast var inte med, kör och elevensval. Ni kanske undrar värför jag inte var med på so men hade kör då fast jag ska nog sluta för vi var tvungen att ta hem det vi hade jobbat om när vi var på kör man hade kunnat jobba på rasten men orkade inte spelade fotboll istället mkt roligare;). På ev (elevensval) hade jag som sagt var frilufsliv men var inte som jag hade tänkt mig. Trodde man fick spela fotti på multi och sånt men nej man skulle typ tälja, göra upp eld och typ bygga läger okej inte men brädor och spik men typ med pinnar. Jaja man får hoppas att det blir kul iallafall;). Efter skolan var jag med Alvi som jag brukar säga jag menar ju Alva;)<333333. Vi snackade, datorn och fångade vindruvor i munnen hihihi men alting är kul när jag är med dig du är bäst love you<33. Sen for vi till multi och spelade fotboll med Hanna och Alicia sen kom mitt och Alvas fadderbarn och var med men sen skulle dom hem och då kom alicia e lille brorsa och vannesa altså alicia l är faster till hon;). Nu måste jag nog ta fram läxan jaja sånt måste göras igentligen måste jag nog städa mitt rum också men det får bli en annan gång orkar värkligen INTE nu!.... Kanske skriver ett inlägg lite senare om jag hinner för ska kanske klippa mig och såklart se idol så det är inte säkert att jag hinner med ett till inlägg. Blev ju ändå ett ganska långt inlägg jämfört med dom andra jag brukar skriva nä nu ska jag inte skriva allt jag tänker då blir det bara tråkigt hahah. Ha det bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0