oncontextmenu="return false"

:)

Halloj,

idag på skolan har vi haft matte, läsning, svenska, musik och grupparbete. På musiken spelar jag trummor ska bli trummis nä skojja är kul men svårt att hålla takten. Mikaela ska spela ett solo go mikka go mikka du äger! Alla är bra men mikaelas solo menar jag;). Efter skolan var ja med alva och hanna vi gjorde inte så mycket sen var det basket som gälde cyklade med eve. Basketen var kul! När jag kom hem duschade jag sen blev det hamburgare gott! Ska snart se idol var kul att se när dom var i grupper igår;).

Om jag skulle spela trummor skulle det nog bli så här

Skulle nog bli ut buad av publiken hahah:)

//Andrea

 


Kommentarer
Postat av: ML

Haha, jag vet att mitt solo äger:P Fast egentligen glömmde jag att jag skulle sluta!!

2009-09-25 @ 18:49:06
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0