oncontextmenu="return false"

Godmorgon<3

Hej alla glada, har ni sovit gott???;) det har iallafall jag gjort. när jag vaknade så tog jag fram min bok och började läsa har blivit spännande nu och vill inte sluta läsa. Men vill också bli klar med boken tills andra filmen kommer altså new moon. Sen gick jag och ått frukost sen tilbacka till boken igen sen tilbacka till köket för att skrapa några förbanande trislotter som man aldrig vinner på men är ändå lika spännande varje gång;). och nu här. Sitter och lyssnar på musik och snakar med kompisarna på msn. Idag kanske det blir att åka och kolla på vårt lags sista match som jag inte har blivit utagen till att spela men men vi mötter iallafall råneå.

Här kommer en bild på boken jag snart ska börja läsa;).


  New moon

Har sett trilern till filmen och den värkar mer spännande än den första men vi får väll se;)

ha en bra dag/Andrea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0