oncontextmenu="return false"

Hej hej...:)

hej,

jag skrev inte igår men visste inte vad jag skulle skriva så jag struntade i det var sjuk igår och har varit hemma idag också. Men jag käner mig mycket bättre hade kunnat gå till skolan idag men mamma tyckte att ja skulle vara hemma ska nog vara men alicia och hanna om ett tag ska se 17 agin har velat se den ska bli kul!:D Hoppas att jag inte har missat så mycket när jag har varit borta men missade första gitar lexionen buuu:(. Ska fråga hanna vad vi har för läxa i gitaren när dom kommer.

Ha en mysig fredag/Andrea♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du blir frisk snart:) Saknar dej.

Du har ganska mycket jobb i matten och i NO att ta igen:P

2009-09-18 @ 14:04:24
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0