oncontextmenu="return false"

Lite bilder & lite text;)

Hej jag har inte skrivit på några dagar men jag har inte kunnat eller jag har velat ha bilderna så att jag kan lägga in dom alla i samma inlägg det är därför jag inte har skrivit på ett tag;).

Söndag: Vaknade up med amanda var med henne och sen kom hanna vi gjorde inte så mycket men sen cyklade vi till hannas mormor och morfar i g-stad vi fikade där och hade mysigt;). Sen på kvällen hade vi fotbollsträning och det var kul vi hade nämligen bara en boll så vi fick köra match hela träningen kanon;))))!!!!! Efter träningen: duschade, läste och hoppade i säng.

Måndag: Skola hade första idrotten för i år och vi har fått en ny idrotts lärare han heter Fredrik. När jag kom hem chillade jag, läste, datorn och teven haha:). Sen kom mikaela och vi for ut och sprang 5km gick lite också men men när vi kom hem duschade jag och chillade kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde sen;).

Idag: Skola gick till båthamnen och letade småkryp jag var med evelina;). Slutade 14.30 åkte hem åt melis tv, boken och datorn sen kom eve och matilda fixade först lite med datorn sen blev det tv som gälde haha dom åkte hem och jag åt sen eller nu sitter jag här).

Nu ska jag bjuda på lite bilder från dagarna jag inte har skrivit;).

Amanda läser...<3333

 



Haha pratar i telefon;)

Hanna<3333

Amanda like sweden ;D



Bowling<333


Kraaaam/Andrea;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0