oncontextmenu="return false"

FRÅGEVECKA!!!!:D

Halloj igen lite om mig:D

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Inga just nu;)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? NEJ!!!
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Alla på skolan:D
4. Hur lång är du? 140
5. Vilken är den senaste filmen du sett? 17 again 
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Logga in på msn:) Från Hanna<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? 1 minut sen;)
10. Icke godkänt i något ämne?  har inte betyg
11. Mvg i något? har inte betyg
12. När vaknade du idag? 7
13. Vilken är din favoritplats? Jadu
14. Vilken plats föredrar du minst? Jadu
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Jadu
16. Hur stor är din säng? 105 cm
17. Vad sover du i? sängen
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 om man inte räknar med dom på;)
19. Var har du bott/bor? Sunderbyn nu och föraltid:)
20. Tycker du om kinamat? ja
21. Tycker du om kaffe? usch
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy elr jucie
23. Kan du spela poker? inte så bra
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Japp
25. Vill du ha barn? jadu
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Neji
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
30. Äger du dyrbara smycken? - Inte dyra precis;)
31. Vad är det roligaste du har gjort i sommar? mkt roligt;)
32. Vem är den roligaste människan du känner? många
33. Vad har du för ringsignal? Love story-Taylor Swift;)
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? tror det;)
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Data väska:P
36. Kan du byta olja på bilen? Eh vars kom den frågan ifrån haha:D
37. Vilken var den senaste boken du läste? Om jag kunde drömma, bra bok det är(Y)
38. Dansar du i bilen? Nej
39. När var du i kyrkan senast? Typ julafton;)
40. Hur många hål har du i öronen? 3
41. Har du någon piercing? Nej
42. Har du någon tatuering? Nej
43. Har du pojkvän/flickvän? Nej 
44. Vad är ditt mobil nummer? Det kan man undra:) 
45. Vad ska du göra ikväll? Läxa, idol, klippa mig;)
46. Har du några syskon? Lillebrorsa:)

Nu har ni får veta lite saker om mig och det tog inte lite tid att fixa så att allt blev rätt;)

Jajja eftersom ni har fått vet lite om mig nu så tänkte jag ha en frågevecka fråga precis vad ni vill så ska jag svara på alla era frågor till nästa tisdag;) ha så trevlig hejdå nu väntar läxaaaaaa.....


Kommentarer
Postat av: Daddy Cooooolllllllllllllllllllll

En lite fråga som jag vill ha svar på:



- Vad heter världens snyggaste pappa?



Svar: D....C................l

2009-09-29 @ 21:09:03
Postat av: hanna

hah nisse ....



Vem är sötast på skolan ?

Läser du min blogg?

puss ! /hhh

2009-10-01 @ 21:30:17
URL: http://hhannaaaal.blogg.se/
Postat av: hhhannnaa '''

hejpussgurka !



hur många mål har du gjort under fotbollssäsongen ?

Läser du min blogg ?



kommer inte på något mera ! :d



Pusss / hhh'

2009-10-02 @ 11:02:41
URL: http://hhannaaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0