oncontextmenu="return false"

Sjuk.......:(

Hej,

Nu har man blivit sjuk;( men men jag blir ju inte sjuk så ofta. Har ont i magen ursss! Har inte skrivit på några dagar och orkar inte skriva om dom dagarna nu. Men jag har iallafall spelat 3 matcher sen sist den första var mot g-stad förlorade med 4-2, den andra var mott kalix förlorade med 10-1 kanske haha men dom var ju så stora! Och den sista hade jag inte tänkt spela igentligen men dom var typ för lite så jag fick stå i mål och de blev förlust med 3-2 men men vi spelade alla matcher på bortaplan. Nä nu ska jag bara ta det lungt.

Ha en bra dag/Andrea♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är du också sjuk? Det är jag med och det suger! Fast imorgon VILL jag till skolan och kompisarna. Mamma tycker att jag känns febrig men jag vill inte ha feber!

2009-09-08 @ 17:46:02
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0