oncontextmenu="return false"

Tävling hos Foki igen;)

Hej igen nu ska jag vara med i en till tävling på fokis bligg nu kan man vinna ett smycke som det står ens eget namn på!!!:D Det här är reglerna i tävlingen:

  • Bestäm dig för om du vill ha ditt namnhalsband i silver eller i guldpläterat silver.
  • Berätta i din blogg att du tävlar om ett namnsmycke från Betties Galleria.
  • Länka till mig och till Betties Galleria.
  • Kommentera här ifall du deltar i tävlingen.
  • Jag utser vinnare på Fredag! Lycka till!

    Där ser ni reglerna och här är länken till fokis blogg www.foki.blogg.se och länken till betties galleria står ju där uppe men här får ni en till länk;) http://www.bettiesgalleria.com/ ja nu är jag med i tävlingen och man får hålla tummarna!!!!:D ja som ni ser i reglerna ska man bäretta på bloggen att man tävlar om ett namn smycke från betties galleria som jag kanske redan har jort men nu gjorde jag det igen för säkerhetskull;).
  • Hejdå hare så mysigt;)

    P.S påminer er om frågeveckan;)


    Kommentarer
    Postat av: Daddy Coooolllll

    Tjena Bruden, jag läser att du inte ids städa ditt rum. Jag tror vi måste ta bett litet snack när jag kommer hem (ha,ha). Kul att läsa din blogg, lite svamlig men oerhört intressant.



    Vill bara säga att jag älskar dig, lillebrorsan samt din snygging till mamma.



    2009-09-29 @ 21:05:27

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0