oncontextmenu="return false"

Tävling;)

hej, idag på skolan har vi haft slöjd, bokcirkel, massage, grupparbete och engelska. nu sitter jag här och har bästemt mig för att vara med i en tävling på www.foki.blogg.se hennes blogg är jätte rolig att läsa;). tävlingen går till så att man får välja ett smycke från www.cocoo.se och sen ska man kommentera på fokis blogg att man är med och så ska man skriva en länk till hennes blogg och till hemsidan cocoo och sen ska man lägga ut en bild på det smycket man har valt på bloggen och det är grattis!;) Så man har chans att vinna ett smycke gratis Wihho!:D Men chansen att man vinner är ju inte så stor men jag håller tummarna;). Sen så har jag fått ett tips av hanna man kan ta gratis design från ett ställe ska nog ta där ifrån tills jag är klar med min egen;). Tack får tipset hanna!<3 här kommer länken till hannas blogg och till sidan där man kan ta gratis design ifrån;).

www.hhannaaaal.blogg.se      www.designmakeup.se

Här kommer  bilden på smycket jag valde;)

Vad tycks?;) Jag gillar den iallafall orkade inte titta runt på alla saker som fans;)

Ha en bra dag!A.Claeson


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så du ska vara med. Håller tummarna för dej! Men du är ju ändå en tur gumma:)<3

Den där sidan som Hanna hade tipsat om gick inte att gå in på för mej.

:( Får försöka lista ut hur man kan göra en annan.

2009-09-24 @ 15:15:28
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0