oncontextmenu="return false"

avslutningen !

hejj , har varit på en av dom roligast avslutningarna i mitt liv .
ska berätta allt jag kommer ihåg .

först när vi skulle åka så åkte jag med nora , tyra och evelina vi blundade hela vägen ville inte se vars vi skulle , hihi ! sen när vi slog upp ögonen så befan vi oss på ormergets parkering , jaha tänkte jag vad ska vi göra här ? vi blev indelade i lag och tio stationer skulle uttföras, mitt lag döpte sig till "slinger svansarna" , mycket kul , fast mitt lag kom typ sist haha men kul vare , orkar inte berätta om varje station blir för invecklat ! när vi var klara , hade var alla andra lag redan där och väntade . åt tacos och såklart failade jag och hela min tacos brakade ihop ^^ . sen var det dags för pris utelning , fick en twist för att mitt lag hade vunnit en match på en tränning . fick också pris för bästa kompis , tack så mycket ! är verkligen jätte glad ! fick en signerad boll som luleå basket hade signerat . alla fick såklart diplom också ! också skulle det delas ut pris till tränartrion haha ! sprang ner och bytte om till badkläder , badade badtuna och jacuzzi mysigt värre , blev också lite *****BAD fast inte äkta haha ;) . sen fick vi tio minuter på oss att duscha , tänk er själva typ 22pers ska dela på 5 duschar och sen hinna bytta om och duscha på 10min , lite snållt med tid kanske ? men ingen dog ju . delades också ut pris till det vinnande laget och där var team OKQ8 haha ! sen åkte vi hem och så . ska bli en tidig kväll för mig kan jag lova . nu sitter jag smaskar på chips , godis och twix man måste ju få ibland right ? nä nu blire andra bullar ! frästen imorn bli jag dejtad av hanna & amanda efter skolan , det är mina brudar de ! nejjj ! imorn äre dans på idrotten inget man längtar efter direkt :S

pussochhejs


Kommentarer
Postat av: Alicia.L

vadå *****BAD ?

2010-04-26 @ 12:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0