oncontextmenu="return false"

den eller den ?

 Vad väljer du ?

vitt , ljus eller mörk choklad ?  ljus

vit eller svart ? vit

hund eller katt ? hund

sött eller salt ? sött

filmkväll eller party ? filmkväll

tv eller dator ? dator

Favorit...

..film ? en av dom bästa är typ eh nån har många bra !

..serie ? dh , ga & ct

..godis ? sura , sötta & salta

..färg ? rosa

3 Saker ni inte visste

1 . alltid när jag ska dricka någonting så fyller jag hela glaset men dricker aldrig upp allt .

2 . jag har mammas mail adress när man ska logga in på blogg , för jag gjorde först en blogg med min men råka radera och man kunnde inte ha samma två gånger .

3 . förut ville jag bli docktor för att få mycket pengar ...


onödig fakta ! nu kommer inlägget om avslutningen !


Kommentarer
Postat av: Bredeadriana

Perfect site, i like it!

2011-04-21 @ 10:51:22
URL: http://bredeadriana.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0