oncontextmenu="return false"

fullt upp !

heii ! bloggade inte igår men hade fullt upp ! kan berätta . efter skolan var man jätte glad att det hade blivit påsklov vi hade snöbollskrig haha ;-) . sen ringde mamma och sa att min farmor hade brytitbenet och då sjönk humöret . mamma och min brorsa kom och hämtade mig och vi for till sjukhuset . träffade farmor , kusinerna och farfar som också ligger på sjukhus . var där i cirka 3timmar . sen blev det ingen midddag hos oss men käkade hos evelina istället spelade wii och sånt där också kul kul ! sen for vi hem och jag somna nästan direkt . på skolan lurade fröknarna oss  eller lura och lura ingen gick på det . dom sa iallafall att vi skulle gå utt också skulle ett plan komma flygande och fotografera oss . sen när vi hade tagit oss ut så kom ingvar ut på taket och ropade april april ... haha ! sen lurade vi våran fröken också vi ställde fram klockan , sa att jag hade gått hom och var sjuk och så hade alla bytt platser förutom jag då som gömde mig under bordet hahah :) . idag så ska vi kanske åka och bowla !! ska isåfall bli väldigt skojjjj ! nä nu tror jag att det snart blir frukost . så hejssvejs !

Åh kan inte ladda upp någon bild för när man går in på den där ladda upp bild saken så kommer man till blogg.se startsida :( . men ni får nöja er såhär då . kram kram !

p.s ÄLSKA PÅSKLOV !!! DS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0