oncontextmenu="return false"

goda och dåliga nyheter !

hejj , för det första , den dåliga nyheten , sverige förlora ! den bra nyheten fransson förlänger kontraktet med luleå fem år tror jag det var ! yihha älska det här ! ska tjilla nu , lite godis är alltid bra eller inte ..

nublire bilder !



här satt jag och kolla matchen med mitt lilla glass fyllt med Z-up



jag inne i matchen



mål för sverige !



godis , ♥



godis staty , hehe jag är lite knäpp !



jag som liten , suddig , mörkhårig unge haha ! är på mobben därför ären suddig ;) .

snakar med kristin♥ på msn och tjillar jag vet har sakt typ tjilla i varje inlägg men det är de jag gör på fredagar jag tjillar gärnet liksom .

hehe im crazy in love .

kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0