oncontextmenu="return false"

GRATTIS , ALICIA & FARMOR !

hejj , grattis alicia ! och farmor ! elr farmor fyllde åår i går var därför jag inte uppdaterade var där hela dagen . lekte med mina kusiner , docktor haha ni skulle bara veta , men kul vare ! mina kusiner är bäst ! idag då , for och kollade på min träning som jag inte var med på , den där förkylningen som aldrig vill släppa .. men fick va me och hjälpa till lite ändå så det var ju kul ! sen stannade jag kvar , jag , hanna , alva och amanda drog till ica men det var stänkt så ja och alva for på en liten cykeltur det vill säga jag skjutsade henne på sadeln . sen när var kom tillbaka var det fortfarande 20min kvar tills dom öppnade så vi satck tillbaks till sundis och såg på på97 match . sen tillbaka till ica , köpte lite godis . vi for tillbaka till sundis och såg klart matchen det blev typ oavgjort 1-1 . sen gick vi hem och nu sitter jag här och skriver i fotöljen bara myser på helt enkelt ! ska snart dra på basket avslutningen ska typ bada utomhus ? har typ inte fått veta nått , en hemlis . nyfiken är man såklart ! berättar vad det var sen , en sak är jag säker på i alla fall , det kommer bli skitskojj ! här kommer en liten text till alicia efter som att hon fyller år .

Alicia Enström

har inte kännt dig hela mitt liv men ett tag typ några år ? jaja strunt samma , tycker i alla fall att du är en super schyst tjej och du är värkligen super på mode ! hoppas du får en asbra dag , puss på dig , några minnen har vi tjejen ;) och några skratt också haha :D , jajaa krAM från mig , grattis på födelsedagen alicia enström !

alicia blogg , http://eenstromm.blogg.se/ super blogg !



hade !


Kommentarer
Postat av: alicia

naww, tack;)<3

2010-04-25 @ 17:39:08
URL: http://eenstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0