oncontextmenu="return false"

HannaLindström!♥



jadu lindström , kunde ju inte få med alla ord på collaget . men collaget säger nog ganska mycket själv . Jag älskar dig tänk på alla minnen vi har tillsamans dom är underbara ! ingen kan slå dom !  vad ska man säga du är en underbar tjej , tänk att du står ut med mig hihi ! du är som en syster , du vet typ allt om mig ! du tröstar mig när jag är ledsen du skrattar med mig när jag är glad och jag är värkligen super lycklig att jag har dig vid min sida ! tänk om jag inte skulle känna dig då skulle mitt liv vara trist ingen hanna i mitt liv är ju typ inget liv eller ? .. du ska bara veta att jag alltid finns här för dig ! jag säger det en sista gång , JAG ÄLSKAR DIG !♥


Kommentarer
Postat av: hanna

jag älskar dig för alltid !

2010-04-09 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0