oncontextmenu="return false"

if you don´t like me for that person I am you can go .

chacha ! läxa behöver göras inte så kul precis . idag efter skolan så for jag hem till hanna med hon och amanda . vi fikade godfika och sen kom anton och vi gick ut och körde stress . efter ett tag gick jag hannna och amanda och fota med hanna´s nya grejjss . hahahaha ! vi har humor ! sen skulle jag hem och äta , bad mamma köpa pizza var så sugen och så snäll som hon är gick hon med på det ! sen köpte vi glass från glassbilen det var längesen ! jag läste ett tag och åt glass sen gick jag till tyra och sålde lotter till hon . nu sitter jag här och ska kolla på ett par solglajjor till turkland , är inte länge kvar nu snart börjar nedräkningen ! här kommer en sak ni inte visste om mig .

jag kollar alltid så att dörren är stängd , det vill säga jag drar alltid i handtaget för att vara säker . förut trodde jag att om jag hade kollat en gång så var jag tvungen att kolla igen för den kunnde ju ha åkt upp haha im crazy frog .

pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0