oncontextmenu="return false"

im a life !

hejjjj , om ni undrar så är jag "a life" haha ! i förgår så gjorde jag inget  speciellt men igår ja då hände det grejjor ! först efter skolan for jag med alva in till stan , henrik åkte med oss på bussen . jag och alva gick en liten stund med pappa och henke , kollade på fotbollsskor men köpte dock inga för måste testa mina gamla först . efteråt så gick vi typ i tio min på andra affärer men sen hämtade alvas pappa oss och vi for till ett gym vid hans jobb . tränade lite olika saker , jobbigt men mycket trevligt hihi ! sen duscha vi och fixa iordning oss . for till hannas kalas eller party eller vad man ska kalla det hehe ! hannas partyparty var asskojj !! när jag gick hem sen så blev de lite läskigt hehe för jag sprang typ och nå killar ba- fortare fortare ! okejj kanske inte låter läskigt men var det , tro mig ! när jag kom hem så somna jag typ direkt , fatta död jag var ! nästa dag (idag) hah ! .. jag vaknda , dammsög huset svettisvetti ! sen kom hanna förbi och vi stack till sundis och lire boll hehe spela med några andra också . sen chillla vi och jag var papparatzi ! Alicia kom och vi bada jucuzzi yeye  ! pappa kom förbi och fråga omk jag ville lifta hem men var inte klar så duscha klart och han kom och hämta mig , när jag kom hem såg jag tv och nu ska jag dra till hanna igen seya soon people ! FÖR NU DRAR ANDREA CLAESON TILL HANNA LINDSTRÖM DÄR OCKSÅ ALICIA LIND BEFINER SIG !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0