oncontextmenu="return false"

im happy !

hejj , just nu är jag väldigt glad av ingen anledning , okej kanske lite av några anledningar . ser just nu på greys anatome och ska snart äta baugetter . har nyss varit på nordpoolen med innebandy laget för en avslutning som blev väldigt lyckad kan jag bara säga kära vänner ! efter skolan åkte jag till alva och fikade sen stack vi iväg till ...... rätt sundis ! älskar det playset ! sköt lite skott och spelade match med lillebror och hans friends som också befan sig där . har varit en rolig dag med mycket kula saker , måste säga att skolan var ganska lugn också . hade också fått en till läsare , okej jag vet inte om hon följer min blogg dagligen men hon har i alla fall kikat in och lämnat en kommentar . tack så mycket till dig !nä nu börjar greys måste sticka , imorgon kommer en ny grejjj !

kramisar /AC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0