oncontextmenu="return false"

its not funny !

hej folket , nu har man gått och blivit sjuk , febern spökar , och hostan har ju funnits i några (många) veckor . jaja nu när man ändå inte kan gå ut så har jag passat på att fixa lite här hemma . har klippt mina jeans till jeansshorts, fick idén igår när jag läste alicia´s blogg . när jag var på stan så hade jag ju tänkt att köpa jeansshorts men alla var ju för stora så då passade ju bra att jag har ett par alldelens för snäva jeans hemma som jag inte använder längre . ska också fixa en ritning till mitt rum , ska ju göra om i sommar . ska nog kolla på lite tapeter och sånt bara för skojjskull . et finns bara ett problem , vet inte om jag vill ha ett färgglatt rum som jag har nu eller om jag vill ha lite tråkigare , snyggare svartvitt rum , med kanske typ en annan färg också . et luttar åt det andra alternativet men man får väl se . det här kan nog bli en trevlig dag ändå ! åh blir så sur när jag gör såna här långa och tråkiga inlägg , ska försöka börja med kortare och mer bilder men är inte så lätt för mig har typ alltid nånting jag vil berätta om hehe .. ! bilder på shortsen kommer nu ↓



där var lite pixss , syns nog senare blir kvar framför datan ett litet tag till = länge till heh ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0