oncontextmenu="return false"

little miss sunshine !

hejj folket ! idag har jag varit med mina fina flickor ! började dagen med att gå till alva där hanna också befan sig . satt och slamsade ett tag , bestämde oss för att spela buzz och sen cluedo gick ju bra ! förlora i buzz hehe ! alva skulle bort och jag och hanna gick till hanna och åt . sen drog vi till g-stad och sålde lotter gick ju bra.. eller inte ! sålde bara till en och dom andra ville inte köpa för dom köpte bara lotter från g-stads borna !! åhh ! stannade till hos hannas m&m och där fick vi en ordentlig skrattatack ! där var min dag . nu ska jag snart äta idag blira kyckling & pasta . kramkramkram !


Kommentarer
Postat av: Karin Rova

Hej Andrea!

Roligt att Du har haft en fin påsk med kompisarna. Själv tänkte jag flyga till Blåkulla på påskafton och hälsa på mina kompisar men kvasten hade gått av på grund av för mycket sopade, så jag tänkte jag tar skurkäppen i stället, Kaffepannan tappade jag förra året så jag tänkte ta perkulatorn, grannens katt hade fått ungar och bensinen var slut så jag försökte fixa raketbränsle och det gick inge bra så jag blev sur och stannade hemma och såg på TV.Massor med kramar.

2010-04-05 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0