oncontextmenu="return false"

min pappa är rolig !

hejj . måste berätta en lite halv rolig sak som hände nyss .

jag är inne på stora datan eller vad man ska kalla det för . pappa gick då in på min dator för att kolla på bilar och mamma hade tydligen sakt till honom att om man trök på mail saken så kom man till internet för hon hade blandat ihop thundenbird och firefox . så hördes svordomar från köket och jag går ditt och frågar vad som händer och pappa bara -det går ju inte att gå in på intenet åh jag blir galen ! också visar han hur han gör och jag bara -alltså pappa där trycker man om man ska kolla mailen . -men mia sa .. HAHA ! lite humor från mig . okej kanske inte så kul men det tyckte jag .

idag vad jag som sagt på stan köpte ett par rosa foppatoflor . vi köpte bara för att dom är så praktiska alltså kanske inte världens snyggast men helt okej för mig för jag älskar dom ärju bara att stoppa ner fötterna och typ springa ner på stranden och frästen stranden , det äger att typ bara behöva gå 300m till näset ! åh nej nu är jag i ett stort behov av sommar , stranden , shorts , linne , solbrillz och sol ! nä nu måste jag sluta skiva om såna här läkerheter hihi ! man blir ju galen på denna snö ! frästen idag när vi var på coopforum så började jag att pröva cykla runt på nå cyklar man kunde köpa och jag blev kär i cykeln och cyklandet ! nänu vill jag faktiskt ta ut min egen lilla cykel och cykla runt i denna vakra by vid namn sunderbyn ! fara till ica och köpa glass , titta på alla mäniskor som går förbi och bara njuta av det vackra vädret alltså detta var typ min dröm of the day hah ! oj detta blev ett långt inlägg med massor av drömmande ! nänu ska jag sluta skriva så ni inte blir allt för trötta i ögonen om det är nån som läser detta meningslösa inlägg ? men jag hoppas att det är nån som gör det . skulle kanske vara kul med en bild till detta inlägg får bli ett par härliga solbrillor idag !



puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0