oncontextmenu="return false"

mina samlingar

tjatja , har fotat runt i huset idag och kom fram till att jag har ganska många samlingar . fotade dom i mitt rum och efter lite fix & trix på picasa så är det klart , check it out !



där var mina lite knasiga samlingar ska berätta om dom .

roliga pennor , köpte dom i turkiet , blev kär i dom helt enkelt haha ! har aldrig använt dom beror nog på att jag inte ids väsa dom hehe ...

läskburkar , tyckte dom var super cute , så småa haha , fick såna på planet till USA , vägrade kasta dom ! de var tvugna att följa med i resväskan .

läppglans askar , fick dom av mamma nån gång sen hitta jag en till som jag inte hade på en flygplats så köpte den också .

grattis kort , broschyrer , inbjudningar , jaa det kanske inte är samlingar men man kan ju säga så här , har samlat på mig ganska många genom åren hah !

där var mina små samlinger , märkte ni en grejj ? alla grejjer var nästan från en flygplats/flygplan . hihi !

pöss , <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygga shorts!!!(Som jag också skrev på min blogg).



Kunde inte skriva på rätt inlägg för det gick inte att skriva en kommentar på det rätta inlägget.:(



Puss och kram!!

2010-04-19 @ 15:19:04
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0