oncontextmenu="return false"

mitt och hannas samtal !

H : *sjunger*
A : vilken låt är det där ? den ärju bra !
H : envitt
A : jaha .. *söker på spotify* , är det den här ?
H : vadå , jaha låten ? haha jag sa att det var en vitt på picasa .
A : jaha hahahahh !
A&H : hahahahaha !

där var mitt och hannas sociala samtal hihi ! kanske inte låter kul men var det ! ;-) . jag och hanna sitter här i soffan och tjillar järnet !



om ni undrar värför jag har förkläde så var det därför jag , alva och hanna bakade eller bakade , det började läka från bakformen ner i spisen blev kaos ! diskhon blev överfull så var tvungen att börja diska .. hehe .. hejdå lilla bloggen ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0