oncontextmenu="return false"

nordpoolen och boden dag !

hejj ,, kom precis hem från boden där jag har befunit mig hela dagen har varit hos farmor och farfar och på nordpoolen . hade jättekul på noordpoolen träffade tyra , elsa och några killar , blev mycket roligare då ! såg också nån kille som typ var lika gamal som jag och han var typ asbra på att göra vålter ! hos farmor och farfar så såg jag på tv och roade mig med bror , var också kul att träffa f&f ! åt väldigt god mat haha ! vad intressant ! imorgon ska jag fara ut och sprina ska bli SKÖNT ! sen på kvällen ska jag till mina kusiner och grilla där vihho ! sommar ! blir första gången för i år . har precis nu också sett på det sista avsnittet av solsidan . nu ska jag fortsätta njuta av denna kväll ! hihi ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0