oncontextmenu="return false"

otursdag & turdag !

hejj , alla glada ! jag är i alla fall glad ! kalla mig glader om du vill , ska berätta vad en av orsakerna till att jag ör glad . på alla raster på skolan så körde jag och några till klockan för er som inte vet vad det är så är det att man först ska göra 1 jonkning sen 2 , 2 , 4 och vidare . mitt rekord var i början av dagen 11 sen blev det 12 sen 14 och tillsist 17 , för ett tag sen har jag varit ute hemma och jonkat och gissa vad mitt rekord är nu ? Jo 28 yää är glad ! kanske inte så mycket men för mig är det de . efter skolan for jag i alla fall in till staden och storheden med mamma och henke , hittade mig ett par fotbollsdojjor efter typ ha varit på alla sport affärer i luleå haha ! fick också ett par leggings från ginatricot med mig hem , tack mamma för dom ! kommer bilder här nedan ↓ . när jag kom hem gick jag ju som sagt ut . jajuste det var min ptursdag för först fick jag en boll i näsan sen en till en till boll i den andra näsan ,, och sen halka jag på bollen och skrapa upp knät , lyckat andrea lyckat värkligen !

ett artist tips , adam lambert ! hans röst är super och låtarna , ja hör själv .

vi avslutar detta inlägg med lite bilder




väldigt sköna skor & billiga haha , från intersport



leggings från ginatrocot 149kr



dagens outfit

t-shirt som jag fick av hanna igår vet inte vars den kommer ifrån

jeansleggings från hm

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0