oncontextmenu="return false"

tack hanna !

tjooo , blev precis klar med läxan , skönt ! nu kan jag ängna resten av kvällen åt att tjilla som inebär , titta på is hockey sm final , checka datan och spela gitarr . usch vad förkyld man känner sig inte kul ! tack för alla kläder hanna , åkte till hanna efter basketen och fick med mig hem några kläder , ett linne , en t-shirt , en bikini , en munkjacka , en kläning , ett par jeans , en topp & ett som par shorts med hängslen och tröja äh svårt att förklara ! men allting var iaf jätte fint ! vet inte om jag ska ha det sista måste pröva ordentligare och se om den passar . om ni undrar så for vi hem till mig istället efter skolan och kollade film här , blev lite stressigt sen till basketen men men ... imorn vet jag inte om det blir stan med mamma eftersom att bror är sjuk . om inte så blire nog att va hemma och samla 50-öringar eller andra pengar (en grejj till skolan) . nä nu blire FINAL , puss & kram !

ps , förlåt evelina för det där på basketen haha , you know ;)



this ho i am ↑


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0