oncontextmenu="return false"

the tyra banks show

hejj sitter och tittar på the tyra banks show har typ inte sett det förut men ärju ganska bra . har precis gjort klart läxan och tagit mig två bullar . ska berätta om helgen .

lördag : for ut och sprang på morgonen blev 3,8 kilometer . sen damsugde jag hela huset , duscha och for till mina kusiner där spelade vi fotboll gjorde ju andra saker också men det var väldigt kul att spela fotboll och att göra andra saker också såklart ! vi for hem vid halv nio då kom hanna och alva till mig vi såg el clasico yee barca vann ! sen tog vi det typ tjill och prata om härliga saker hehe hanna och alva know .

söndag : vakna först halv åtta sen halv nio sen halv tio och sen typ tio i tio sen tio över tio och sen halv elva . hehe vakna många gånger innan vi gick upp . åt frukost och spelade buzz . hanna for hem och jag och alva gick ut och solade sen kastade vi upp tennis bollar på taket och fångade dom när dom kom ner men en fastnade på taket och tre for i stupränan haha men vi fick ner dom i stupränana . jag och alva gjorde korv och makaroner och sen kom hanna och hämtade oss så åkte vi till arcus och kollade på matcher . när vi kom hem for jag direkt till träningen sista för året (innebandy) . när jag kom hem durschade jag och såg på wiepout och drack te . såg lite på ballar av stål hehe och sov .

där var min lilla helg , har haft fullt upp men har varit azuumm ! nu blire snart basket träning yeye !!



orkade inte ladda upp så blev en gammal bild .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0