oncontextmenu="return false"

zombie

hii ! kom precis hem från skolan . igår efter skolan for jag på stan , tänkte köpa ett par solbrillor men hittade inte dom jag ville ha , då blire dom andra som får följa till turkiet . jag och mamma käkade på max , sen blev det bråttom till träningen men han ! fick as ont i magen , så for hem lite tidigare , sen på kvällen fick jag typ mycket feber så orkade inte blogga , kände mig helt död ! ikväll kanske jag ska samla 50-öringar med mikkiz & alva . imorgon så får jag en halv timma längre skoldag ska fixa läxan till turkland ! jajuste , jag ska ta med datan , så kanske blir ett inlägg på kvällarna , men är inte säkert att det funkar med internet och sånt där , så ni får se annars blire ju såklart bilder när jag kommer hem . nu ska jag slute och nöta glossor .

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0