oncontextmenu="return false"

ålaleålala

Hej. Nu har man gjort en liten tabbe, hehe. Råkade slå av kameran när jag laddade upp så nu måste jag ladda om allt. Sen när jag loggade in på blogg.se så såg jag nån som hade gjort en rolig grej till kameran alltså satt ett papper i form av ett hjärta framför objektivet eller nått sånt. Självklart så började jag trixa med det där och resultatet blev ganska så misslyckat.

Dagen idag har mest spenderats på stan med Hanna. Hittade lite najjjsiga saker som jag ska visa lite senare. Hanna har även plattat och fixat mitt hår. Resultatet blev bra. Kan visa sen om ni vill? Nu ska man ta och käka BJ i strut! ;)

söta du♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0