oncontextmenu="return false"

bloggpaus,.

Hej! Allvarligt talat vet jag inte om jag orkar med bloggen? Har aldrig tänkt så förut. Men nu när jag inte har några bilder att visa, så är det inte kul att blogga. Tror inte att det är så kul att läsa heller? Alltid förut när jag gick in på datorn var det första jag gjorde att blogga, men nu skjuter jag upp det så mycket att det tillslut inte finns tid för det. Kanske ska ta en bloggpaus och komma tilbaka på nån vecka, med mycket bilder och sånt där kul!? Vad tycker ni? Kanske gör så, så vi hörs om nån vecka! Eller imorgon om jag inte kan hålla mig.

Nu ska jag baka chokladbollar!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej!



Jag tycker din är rolig att läsa med eller utan bilder :-D <3!!

2010-08-30 @ 17:23:17
URL: http://miiklan.blogg.se/
Postat av: Alva

Jag tycker din blogg är jätte rolig att läsa, Jag tycker att du gör som du vill, <3



PS. Bloggen gillar jag :D

2010-08-31 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0