oncontextmenu="return false"

DM

Hej! Dålig uppdatering, i know... Men, har faktiskt inte hunnit! SKa berätta om igår.

PÅ morgonen for hela familjen iväg på en "garageloppis" vid coop forum. Gick väll sådär med försäljningen. Träffade några kompisar :) och åt på max. Sen åkte vi hem. Vilade och sen for jag till skogsvallen. Sprang 1500m, det var DM. Och jag vann faktiskt hehe :). Sen var det bara att fara hem igen och duscha och sen vidare till gammelstan, åt tacos där hos några vi känner och sen åkte vi hem och såg film. Bröllopsfotografen. Efter filmen var jag helt död och gick och la mig.

Idag var det tänkt att jag ska springa 600m, DM alltså. Kul! Sen har jag match ikväll. Mott Lira, tagga till tusen! Mellan allt det här ska jag oxå hälsa på farmor och farfar.:)

Så nu hinner jag inte skriva mer, pppppppuuuuuuuuuuuussssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0