oncontextmenu="return false"

ggggggGULD!

Hej. Innan jag börjar skriva så kan jag lova att det här kommer bli ett väldigt långt inlägg och nästan bara fotboll.

Ska berätta om matcherna.

Igår spelade vi två matcher. En mot Råneå och en mot Lira.

Råneå matchen gick bra, vi spelade bra och vann med 2-0. :)

Vi var tvugna att vinna matchen mot Lira med tillexempel 4-0 för att gå vidare. Tyvär lyckades vi inte med det och spelade lika istället, 1-1.

Spelade också en match med 99:orna, där vi vann med 1-0. Stod i mål.

Idag då.

Etersom att vi inte hade någon fler match med 98:orna så spelade jag en match tidigt i morse med 99:orna. Spelade också med dom resten av dagen.

Mötte Älvsbyn. Stod i mål tills i början av andra halvlek. Stod 0-0 då. Sen fick jag göra mitt första nick mål! En perfekt hörna från Antonia :). Vann den matchen med 1-0.

Vi gick vidare tills semifinal och där mötte vi Notviken.

Den här matchen fick jag spela ute. Vi spelade och kämpade bra och vann med 2-0.

Sen vart det final och de var i final förra året också och då mötte de också Rutvik som vi mötte nu i final. Då förlorde de tyvär.!

Men den här finalen förlorade vi inte! Vi vann med 2-0!!! Väldigt bra spelat och kämpat av alla!

sen var det prisutdelning och sånt där.

Såg sen borsans match och de vann med 9-2.

Nu orkar jag inte skriva mer. Mina ben har värdens träningsvärk kan knappt röra mig. Men sånt är livet, haha :)

/A

 


Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis till fantastiskt fint spel.

2010-08-09 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0