oncontextmenu="return false"

ica maxi

Hej! Bloggningen har inte varit på topp. Har inte orkat eller haft lust att blogga de senaste dagarna, eftersom att skolan börjar imorgon så har velat göra annat! Lite sakar jag har gjort när jag inte bloggat.


♣ Sovit i Amandas husvagn med hon, Hanna och Alva.

♣ Tittat på fotboll.

♣ Varit på stan.

♣ Firat fina Alexandra.

♣ Haft loppis.

♣ Tittat på film.

Och mycket mer. Har haft det toppen bra! Nu idag har jag varit på ica maxi med mamma och Alva. Jag och Alva gick runt där inne, coola som vi är ;P.

Tänk att skolan börjar imorgon och att vi åker på klassresa på tisdag! Det här sommarlovet har gått för fort. Det känns som om det var nyss hela skolan och alla föräldrar samlades där vid scenen och sjöng "den blommstertid nu kommer". Men man får tänka positvit och inte deppa, fast det är de man gör.

Och det blir mer bilder nu när skolan börjar får då orkar jag, nu har jag inte haft lust.

Ikväll blir det träning, kul känns som om det var år sen sist.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Alva

Aa, coola som vi är <3

2010-08-23 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0