oncontextmenu="return false"

Ikea

Hej. Gårdagen blev inte som planerar, inte packade jag någonting. Nej utan först var jag med Hanna och Amanda. Sen var vi med Sampe och Viktor och spelade fotboll. Sen var jag med Hanna och Amanda. Och sen när de hade åkt så tänkte jag börja packa men då skulle vi till Moa, My och Åsa och fira Åsa. Kul var det! Så ingen tid för packning.

GRATTIS KUSINVITAMIN, EMMY! ♥

Förlåt att jag har glömt och säga det.

Och grattis Åsa föresten!

Nu idag ska jag mamma, mormor och Henrik åka till Sangis och hälsa på gammelmormor. Och sen åker vi vidare en sväng till ikea i happis. Har match ikväll mot Lira så taggataggatagga!!!

Pussochkram!


Kommentarer
Postat av: Erika - Madame Scandaleuse

Skoj med IKEA! :D

2010-08-11 @ 09:02:17
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej ! Allt bra med dig?

2010-08-11 @ 09:32:01
URL: http://mnia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0