oncontextmenu="return false"

Jag kanske inte är som du trodde, men jag är i alla fall jag.

Hejj, alla glada! och kanske ni som inte är lika glada...

Lyssnar på härlig musik och tänker på att jag måste börja packa till lägret på TORSDAG! Alva kommer hem då! Jippi!!! Suckar för det där packandet, men det är det man måste göra...

Har hunnit vara på stan med mamma imorse. Skulle först kolla synen. Träffade mormor och morfar. Sen har jag köpt en tröja från monki och ett mörkt blått nagelack. Under 60kr. Orkar inte ladda upp för är bara en vit tröja. Nöjd är man i alla fall, hihi! När jag kom hem hade man fått en ny tidning som jag har läst nu.

Måste börja packa nu så hejdå!



Kommentarer
Postat av: Steinfilippa

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-02-21 @ 12:28:19
URL: http://steinfilippa.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0