oncontextmenu="return false"

Munkviken.

Hej! Att jag aldrig kommer på nå annat att skriva som rubrik...

Första skoldagen idag. Ändå rätt chill dag, fick glass (y). När jag kom hem åkte jag förbi Alicia en snabbis för lite skolning om bloggen och design. Kan säga att jag inte är proffs på sånt där. Vet inte hur länge jag har haft min design, men nu nån dag ska jag göra en ny. Försökte nyss med denna↓ design men gick inge vidare.



Så ska göra en bättre sen.

I alla fall så har jag först nu börjat packa till Munkviken och klassresan imorgon. Kul ska de bli i alla fall. De har lovat fint väder så vi håller tummarna. Solbrillorna får hänga med i väskan i alla fall, hehe..

Nu ska jag fortsätta packa om ett tag och sen tjilledilla. Men först lite datanörding.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0