oncontextmenu="return false"

småpengar.

Hej! Nu har jag tagit fram min fotboll till spargris och tänkte räkna lite pengar, har inte öpnat den på år. Visst inte enns att jag hade den! Hahha. När jag öppnade den fick jag se 50öringar i mängder. Alltså det var nästan bara 5öringar och det är ju bra eftersom att vi sparar med skolan! Nu ska jag snart börja räkna men först skriva lite.

De dagarna jag inte har bloggat så mycket har jag umgåts med mina härliga vänner! Sen har jag också gjort det jag gillar allra bäst, nämligen spelat fotboll. Har haft två matcher och faktiskt vunnit båda! :) Första mad 3-0 och andra med 2-1.  Idag har mitt lag ännu en till match men den matchen hoppar jag över och ser på moas match istället. Kul, har aldrgi sett henne spela match. På morgonen idag har jag och mamma rensat i mitt rum, värkligen RÄNSAT! En hel sån där svart soppåse är full! Hahha. Och ändå så har jag mer grejer jag hittade som jag ska sälja på loppisen på kvarteret på lördag. Då är det även kvartersfest, kul! Om ni inte har nått att göra på lördag så kom till vårt kvarter klockan 11-14 och fynda, haha! :) Vet ni vad jag ska göra nu? Nä det kanske ni inte vet. Jo först av allt ska jag räkna 50öringarna och sen ska jag klippa av ett par alldelens för tajta jeans. Och efter det ja då ska jag göra något som jag inte gjort på länge. Nämligen bada badkar. Hahha, tänkte smaska lite godis och lyssna på lite härlig musik medans. Haha jag är lite tokig! Men nu har jag skrivit tillräkligt och ska nog avrunda.

Pussochkram!

Och jag lovar min blogg ska bli intressantare med mer bilder och så senare, men jag har inte haft nån blogglust och då har jag inte orkat anstränga mig!

 


Kommentarer
Postat av: Alva

Nej de visste jag inte att du skulle göra bara att du skulle bada badkar :D

2010-08-19 @ 17:16:45
Postat av: Morfar

Var det mot ASSI ni vann med 3-0 och 2-1?



PoK/Morfar

2010-08-20 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0