oncontextmenu="return false"

att älska någon är underbart

tjaa.

Sov hos Hanna igår. Var med Samuel och Viktor på kvällen. Spelade twister (haha kul) och såg på innebandy. Sen så tjillidillade jag och Hanna bara, datanördar. Idag har jag varit på stan med nettan och ullis ♥ (Amanda och Hanna). Stackars Hanna som var tvungen att stå ut med mig och Amanda, haha. Helt plötsligt på stadium så skakade jag min rumpa på Amandas, hehe låter helt fult men är lite svårt att förklara. Prövade en sån där luva som man bara ser ansiktet i också, hihi. Sen åkte vi till Amanda och spelade in en film, flickorna på klitteholm, haha bäst! Sen såg vi lite hockey också, var tvungen att fara hem och äta sen. Har varit och hälsat på farfar♥ för ett tag sen.

Nu sitter jag här och lyssnar på gal1 bra musik!



gammel bild och gammel posen.

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0