oncontextmenu="return false"

Dag 01- Presentation av mig själv

Jag heter Andrea Marie Claeson och föddes på bodens sjukhus den 23 Juni 1998. Det stod mellan namnen Petra och Andrea. Men min pappa tyckte Andrea passade på mig. Först bodde vi i en lägenhet i stan men när jag var omkring ett år så flyttade vi till den här byn vid namn sunderbyn. Min familj är en helt vanlig familj som bastår av en mamma, en pappa, en storasyster och en lillebror. Min bor heter Henrik och är tre år yngre än mig. På fritiden sportar jag mycket, fotboll är enligt mig det bästa som finns, sen kommer innebandy och basket. Jag spelar även lite golf med min familj och brukar springa med min mamma. Tävlar ibland i det också. Jag tävlade blandannat i dm i sommras. Det gick faktiskt över förväntan. Hockey är helt underbart enligt mig, men tyvärr finns det inge tjejlag i byn .Jag lyssar mycket på musik också. Bruno Mars är en favorit annars varierar det ganska mycket. Jag spelar gitarr en gång i veckan, min gitarr lärare är hur skön som helst. Annars gillar jag och umgås med kompisar, shoppa och fota, fotar gör jag med en nikon d70. I fotboll hejar jag på manchetster United och på tröjan ska det vara nummer åtta.

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0