oncontextmenu="return false"

Dag 27- Min dag

Vaknade vid tio. Gick upp och åt frukost och fixade mig och sånt. Sen vid tolv tiden s¨åkte min och mina kusiners familj till Ebbenjärka. Japp. Om ni undrar vad de är så ligger de cirka 15minuter härifrån och man kan åka hundsläde, gokart på isen, basta och badabatunna där. Man kan ju göra mer saker där också. I alla fall, så fick man en väldigt fin mössa. Eller nja. Sen frågade en kille om vi ville åka gokart och såklart man vill. Var askul! Haha, sladdade ganska mycket. Sen åkte vi hundsläde, som var coolt. Hundarna tog ju sina egna genvägar ibland, men de gjorde det bara roligare. När vi kom tillbaka så bastade vi, badade badtunna, snöbadade och hade de riktígt mys! Sen innan vi skulle åka hem så tappade min kusin sin sko i snön och den var näst intill omöjlig att hitta! Haha så min brorsa höll i min mobil och tänkte lyssa och så tappade hann den också i snön, min nya mobil. Men som tur va hittade vi den och drn är som den var förrut. Sen åkta vi bara hem och åt pizza. Nu ska jag se film. Valentins day.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0