oncontextmenu="return false"

jag är inte som du, ingen är som du. DU är unik.

Tjennnnnna mååz, jag är lite speedad just nu. Hehe fast ändå är jag så grymt trött! Har haft basket match. USCH, dont talk about it. Fast gick ändå okej men resultaten, BLÄ. Jag har kommit fram till att förlora är det värsta som finns. Har innebandy match senare ikväll, ohyes that´s how it is. Tills dess ska jag tjilla gärnet. Buhu vad tråkigt. Ska nog slå in lite julklappar, på tal om julklappar så borde jag ta mig in to the cityy och köpa några. Sen så ska jag kanske, kanske om jag orkar städa mitt rum, är i stort behov av det. ÅH, vad jobbigt! hihi. Sen möjligtvis KANSKE jag laddar in lite bilder om jag orkar ta fram överladdningssladden och så KANSKE jag skriver om min önskelista. Nu tänker ni nog såhär, vilken himla tråkigt tjej som inte orkar röra sig och ursch så konstigt hon skriver. KÄNNER mig exakt så.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0