oncontextmenu="return false"

Min jul

God jul! Idag vill jag inte blogga "live" men tidsinställda inlägg kan ni få för ni är så söta! Haha :)

Min juldag kommer se ut såhär

På morgonen vaknar jag alltid tidigt och direkt när jag kommer upp kollar jag i min julstrumpa. Sen brukar vi alltid ha dukat upp med skumtomtar, pepparkakor och julmust. Mysigt. Sen far vi till kyrkan och sjunger lite. Kan värka lite tråkigt men det är faktiskt riiktigt mysigt! När vi kommer hem åker vi mot farmor och farfar. Där kusinerna, farbröder och fastrarna är. Haha de lät lite roligt. Så då firar vi med dom och äter julbord öppnar lite presenter och kollar på kalleanka. Sen åker vi hem till byn igen och då är mormor och morfar, kusinerna och moster här. Så då äter vi mer julbord. På kvällen kommer alltid "tomten" (även kallad pappa) och delar ut några julklappar. Sen öppnar vi alla paket under granen och har det kul. Äter sånt man ska äta på julen. Sitter nog uppe ganska länge. Men sen slocknar jag nog i min sköna säng.

Så ser min jul ut. Jag har ju skrivit de här i förväg så kanske inte bli exakt så.

God Jul (igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0