oncontextmenu="return false"

papercut

1. Hur hittade du den där filmen/videon på den där galna tjejen ;)?
Det var på svt om henne!

svar: Mamma visade mig den, haha okej :D

2. Varför vill du ha en ny systemkamera när du redan har en ??

svar: Jadu. Min system är omkring sex år gammal. Först hade min farbror den och sen fick vi den, och sen fick jag den. Så den är inte så mycket att bygga vidare på, jag menar med objektiv och sånt. Så jag vill helst ha en ny. En ny start helt enkelt! :)

Tack, för frågorna Mikaela. :D

Ja som ni märker så var det från frågestunden, har glömt att svara.

PUSS. Kom hem från fotbollen för ett tag. Nu ska jag äta och sen fara vidare på innebandy träning, my life is about sport, and you know what? I LOVE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0