oncontextmenu="return false"

xmas

Hej. På sista tiden har mina rubriker alltid handlat om jul typ. Hehe.

Min uppdatering på bloggen har varit sämst på sista tiden men när mina kusiner är här så vill jag vara med dom och de. Ídag har vi varit i Sangis och hälsat på släkten. När vi var hos min mammas morbror kände jag att mina ögon började klia jätte mycket och de. Jag hade klappad deras hundar och så. Så jag fick en medicin och sen såg jag att jag hade vita prickar runt ögonen. Är lite allergisk mot hundar och katter så de var de. De där var ganska ointressant men har ändå inget annat att skriv om så.

Har sett sista avsnittet av morden o sandhamn nyss.

Imorgon ska vi baka muffins, marsipangodis och massa sånt till julen så de blir mys ♥

Sen måste jag till stan och köpa den sista julklappen.

Julafton om 1, 2 Dagar. Asså shiiet! HAHHa.

Puss



Haha, en äkta sskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0