oncontextmenu="return false"

about me

 

Lovar du att vara ärlig? Joo !
Du heter: Andrea .
Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen sjunger själv hehe ...

Beroende av: familj , vänner och fotboll .
Vem behöver du mest just nu: Min gitarr .
Vad tror folk om dig? i don´t care .
Stämmer det?
Vad får du oftast komplimanger för? hmm ..
Vad säger du för att imponera på någon?: jag är mig själv .
Hur imponerar man på dig? jaduu .
Brukar du skratta för dig själv? haha aa .
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? okej <3
Var bor du? sunderbyn

Trivs du där: absolut !
Äger du några converse: noep .


Vad har du för mobil operatör: halebop .
Är du allergisk mot något: kiwi .

Nästa mål i ditt liv: klara av lägret hehe .
Hur svarar du i mobilen: hej det är andrea eller hallå .
Vem ringde du senast?: alva i think .
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg .
Antal timmar sömn inatt: 11 ojj sov länge :)
Sov du ensam: joo
Brukar du komma i tid: Ja blir jätte stresad anars .
När mår du bra: när jag är med mina vänner , med familjen , spelar fotboll eller är klar med läxorna .
När blev du fotad senast: idag av mig själv egobilder you now .
Hur känner du dig nu: förväntansfull och hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart , vitt och rosa .
Vad tycker du om fötter: man behöver .
Vad saknar du: kusiner .
Hade du en bra kväll igår: absolutli !
Favorit dryck på morgonen: juice eller o´boy
När brukar du oftast gå och lägga dig: hm altså på vardagar runt 21.30 och på helger olika .
Är du blyg? joo .
Sysslar du med någon idrott: självklart .
Vill du hellre ha mail än brev: ne men får oftast det men tycker det är roligare att få brev .
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske .
Har du spytt offentligt: i don´t think so ?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha kul !
Är du nöjd med ditt liv: jaa .
Är du bortskämd: nejj .
Vad gör du i morgon: tåg och slalom . 
Vad är det värsta du vet?: jag vet inte brukar inte tänka på det .
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka ? inget om jag inte gör nått specielt .

Vad behöver du just nu? food .
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? jag vet inte . 
Vad längtar du till? lägret !
Har du bra vänner och äkta vänskap? jodå
Vad använder du för shampoo? olika men just nu TRESemmé .
Vad är det finaste du fått? me computer .
En speciell dag du minns: när jag var på grönan med julia och alla härliga sommar minnen .
Hur gammal är du: 11 men fyller 12 om några månader .
Tycker du om någon just nu: familj och vänner !
Du samlar på: inget .
Gröna eller röda äppeln: hm gröna eller jätte röda .
Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen .
Gillar du golf: ja .
Vilken tid gick du upp idag: tio .
Har du sovit i din egna säng inatt:  joo .
Har du strumpor på dig nu:  nej .
Vad ska du göra ikväll: tjilla .
Är det okej att gråta: amen självklart .
När grät du senast: nyss .
Laddar du ner musik och film från Internet: noonoo . 
Bär du glasögon eller linser: jo båda .
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej absolut inte .
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt tio .
Har du piercing: öronen .
Vill du gifta dig: ja när jag bli stor ja .
Vill du ha barn: tror det .
Solar du ofta: på somrarna .
Är du bra på att laga mat: nej det kan man väll inte säga direkt haha .
Gillar du att dansa: i min ensamhet hehe .
Är du flygrädd: ibland .
Hur vig är du: nej !
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller kall cola .
Vilken är din favoritglass: hmm jag vet inte många goda !
Tror du på ett liv efter döden. jag vet inte .
Tycker du om sushi: blä .
Vad äter du helst när du ser på film: godis , ostbågar och chips !
Bor dina föräldrar tillsammans: ja .
Har du tandläkarskräck: nej .
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls .
Vilken ögonfärg har du: havets färg alltså blåa haha .
Har du någon gång gråtit dej till söms: nej .
Biter du på naglarna: ja .
Röker du: NEJJ ska aldrig göra det heller .
Hur ofta tränar/motionerar du: nästan varje dag .
Senaste låt du hörde: big girl you are beutiful på radion .

där fick ni lite fakta om mig :)

p.s kommer inte ta med datorn till riks .


Kommentarer
Postat av: myyttra

bra blogg! fattar inte att du vågar säga vart du bor!!! hejs!

2010-03-17 @ 19:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0