oncontextmenu="return false"

alla hjärtans dag ! ♥

hejj ! har varit en ute dag idag för min del . På morgonen fick jag först en alla hjärtans dag present av mamma och pappa världens bästa ! En biljett till NHL premiären i globben mellan colombus & san josé : ) ska bli riktigt kul ! Nu har jag en sak till att längta till !! Iallafall sen for jag och tittade på henkes två hockey matcher utomhus i rutvik . Dom vann båda med typ 15-1 ! Sen for jag hem och hanna kom och åt hos oss . Efter maten for vi och hämtade upp alva och sen åkte vi till måtsund och åkte . SKITKUL !!! : ) . Nu har jag precis sett lite på en film som heter blommor av stål . Kanske ska vara med hanna och alva ikväll men nu måste jag dra och äta casadias .

Andrea Claeson'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0